KezdőlapOlcsó repjegyEurópaSkandinávia! Repjegy Budapestről 9000 Forintért

Skandinávia! Repjegy Budapestről 9000 Forintért

Malmöbe, Koppenhágába és Stockholmba juthatunk el olcsón a hazai fapados légitársaságok jegyeinek kombinálásával májusban.

Repjegyfoglalás

Budapest ⇄ Malmö 2990 Forinttól (Wizz Air) Malmö
Koppenhága ⇄ Stockholm 1625 Forinttól (Ryanair) Stockholm
Stockholm ⇄ Budapest 4600 Forinttól (Wizz Air) Budapest

Repjegyfoglalás itt

Utazási időszak:
A legolcsóbb kombinációt május 3. és május 10. között találtuk, de egész májusban akadnak valamivel drágábban, de jó áron jegyek. Visszaút ezen az áron 9,10 és 11.-én is lehetséges (klubtagoknak 3.100 Ft-ért).

Május 3.-án este érkezünk Malmöbe, ahol egy jó napunk lesz felkeresni például a Malmöhus várkastélyt, a Technika és tengerészeti múzeumot, a Szent Péter templomot és Skandinávia legmagasabb épületét, a Turning Torsot.
Május 4.-én, ha végeztünk Malmöben, busszal vagy vonattal nagyjából 1 óra alatt átjuthatunk az Öresund hídon Dánia fővárosába, Koppenhágába. Stockholmba csak másnap este 22:10-kor indul a járat, így erős másfél napunk lesz felfedezni Koppenhágát. A Kis hableány szobor, az Opera és a világ leghosszabb sétálóutcája (Stroget) mellett javaslom az ingyenesen látogatható Dán Nemzeti Múzeum meglátogatását, ahol sok más érdekesség mellett eredeti viking hajót is láthatunk.
Május 6.-án este indul a gép észak Velencéjébe, azaz Stockholmba, ahol 3 napunk lesz barangolni a várost alkotó 14 szigeten, melyet 57 híddal kötöttek össze.

42x32x25 cm méretű kézipoggyász az árban.
A jegyár tartalmazza az adókat, illetékeket. A kártyával történő fizetés díja nincs az árban.
Habár a repjegyárak alacsonyak, ne felejtsünk el számolni a reptéri transzferekkel és a Malmö – Koppenhága vonat/busz úttal, amelyet többek között az alábbi társaságon keresztül is lefoglalhatunk (a nyelv átállítható magyarra): www.nettbusse.se

Ne maradj le a legolcsóbb repjegyekről, kedvezményekről: Kövess minket a Facebookon!

Az akciós árak a szabad helyek függvényében érvényesek. Ne maradj le a legolcsóbb repjegyekről: Kövessd minket a Facebookon! Az Utazás okosan és olcsón Facebook csoportunkban még több ajánlatot posztolunk.

HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

Kérjük, írja be véleményét!